محل لوگو

SVALBARD SKI & SIL MISSION -- عالی بود!


23 ژوئن 2019

Skiing Svalbard Glacier.JPG
حالا فهمیدم منظورش چی بوده تام وولف، دوست و همکار بزرگ من، لحظه ای که در سال 2018 به بندر بازگشت، به من پیام داد --- «تو باید سال آینده بیایی. باور نکردنی است!»


تام با اسکی کردن در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و ژاپن، فشارسنج بسیار خوبی در مورد آنچه که به عنوان یک اسکی عالی واجد شرایط است، دارد. من گوش دادم و امسال به سوالبارد آمدم و در آخرین روزهای ماه می با تام روی قایق بادبانی 110 فوتی Noorderlicht کار کردم.

تام وولف، راهنمای کوهستان ACMG/IFMGA، و صاحب راهنمایان کوهستانی Sawback، روی کشتی نوردرلیخت.
تام وولف، راهنمای کوهستان ACMG/IFMGA، و صاحب راهنمایان کوهستانی Sawback، روی کشتی نوردرلیخت.

تام، مانند من، یک راهنمای کوهستانی دارای گواهینامه IFMGA است، اگرچه او پین خود را در کانادا به دست آورد، در حالی که من آموزش هایم را در ایالات متحده انجام دادم. او برای کار کردن، همیشه آرام است، و رویکرد مشخص کانادایی را برای راهنمایی دارد - همکاری، همکاری، سرگرمی و ایمنی. من عاشق کار با او هستم.کوله پشتی کوهنوردی کودک

 

او هم شوخی نمی کرد. علیرغم اینکه سفری پرمشغله بود، مناظر، ماجراجویی، حیات وحش، قله های ردیابی نشده و اسکی فوق العاده بود. تا پایان هفته، من و تام نوردرلیخت را برای سال 2020 رزرو کرده بودیم (2 تا 9 مه!).

ما چند روز کم دید داشتیم که مشکلی را در سوالبارد ایجاد می کند زیرا درختی وجود ندارد و با پوشش مناسب برف، استفاده از سنگ ها و خندق ها برای به دست آوردن چشم انداز نیز مشکل بود. ما با گشت و گذار برای تفریح، دزدکی در چند پیچ ​​و لذت بردن از قایق بیشترین استفاده را از آن بردیم.


با این حال، اکثریت هفته، آسمان آبی و مناظر باورنکردنی داشتیم. با بالا رفتن از قله‌ها، می‌توانستیم یخچال‌های طبیعی 40 کیلومتری را از دور ببینیم و پشت سر خود بخش‌های عظیمی از دریای گرینلند وجود داشت که 24 ساعت شبانه‌روز خورشید را منعکس می‌کرد. با گردش در شبه‌جزیره، از بالا می‌رویم تا به یک آبدره دیگر، با سراک‌هایی که از یک یخچال طبیعی می‌افتند و مسیرهای خرس قطبی که از روی یخ‌های دریا می‌گذرند، نگاه کنیم.

یک قله دیگر و انتقال قبل از اسکی به دریای بارنتس…
یک قله دیگر و انتقال قبل از اسکی به دریای بارنتس…

اسکی و قایقرانی در سوالبارد تجربه بی نظیری را به ارمغان آورد. بله، بخش‌هایی از سواحل نروژ به همان اندازه زیبا هستند، اما خرس‌های قطبی را نخواهید دید. بازدید از دهکده معدن زغال سنگ روسیه در بارنتزبورگ نیز ذهن را به خود مشغول کرد - مثل بازگشت به اردوگاه شوروی در دهه 1950 بود، با ساخت و ساز بلوک های خاکستری، مجسمه های مجسمه لنین، و معدنچیان زغال سنگ ناهموار که به ما خیره شده بودند. وسایل اسکی و رنگ های مسخره. فراموش نشدنی

امیدوارم بتوانیم راهی پیدا کنیم تا ربکا، لوکا و دومینیک را در پایان سفر ماه مه خود به لانگیربین («پایتخت» در سوالبارد) برسانیم. من دوست دارم که تیم‌های سورتمه سگ، فوک‌ها، روباه‌های قطبی، کاریبو که در شهر در حال چرا هستند را ببینند، و یک تور قایق به یکی از آبدره‌های مجاور انجام دهند. جایی است که باید ببینند!

اکنون من به خانه هستم و زمان صخره نوردی است - اوه اوه، مدتی گذشته است!

[4:46 PM, 12/27/2021] Levi: کوله پشتی کوهنوردی استوک

کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران

بهترین کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی

قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

کوله پشتی کوهنوردی ترب

کوله پشتی کوهنوردی کودک

کوله پشتی کوهنوردی امریکایی

  انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 15

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما