محل لوگو

آیا می توان از کاندوم و روان کننده با هم استفاده کرد؟


جمعه، 19 نوامبر، 21 - HANX رسمی

عاشقان لوب و جمعیت کاندوم، درست از این طریق! بسیاری از مردم متوجه این موضوع نیستند. در واقع می توانید از روغن و کاندوم با هم استفاده کنید، چه با اسباب بازی های جنسی یا آلت تناسلی. این تنها سوالی نیست که در زمان خود در مورد لوب شنیده ایم. در اینجا به برخی از سوالاتی که در مورد جنسیت، روان کننده و کاندوم پرسیده شده پاسخ داده شده است...


به هر حال روان کننده چیست؟
روان کننده ها معمولاً مواد ژل مانندی هستند که برای تقویت احساسات هنگام رابطه جنسی استفاده می شوند. لوب یک راه ساده برای کاهش اصطکاک و ناراحتی است که احساس لذت را برای هر دو طرف بهبود می بخشد. کلیشه ها را نادیده بگیرید. Lube فقط برای «خانم‌های مسن خشک‌شده» یا افرادی که شرایط را کمی کمتر از آنچه در مرکز شهر می‌خواهند لغزنده می‌بینند، نیست. به معنای واقعی کلمه همه افراد روی این سیاره باید بتوانند آن را در حین سرگرمی انفرادی یا با شریک زندگی خود امتحان کنند.خرید کاندوم خاردار ژله

 

حالا شما به آن اشاره کردید، چرا برخی افراد در حین رابطه جنسی احساس ناراحتی می کنند؟
افرادی که واژن دارند، وقتی روشن می‌شوند، معمولاً یک روان‌کننده طبیعی تولید می‌کنند. با این حال، مقدار روغن طبیعی تولید شده بسته به فرد و بدن کاملا منحصر به فرد او متفاوت خواهد بود. هر بدنی متفاوت است، بنابراین مهم نیست که چقدر برانگیخته باشید، ممکن است روان کننده طبیعی کافی برای جلوگیری از اصطکاک هنگام رابطه جنسی تولید نکنید. این یک موضوع بزرگ نیست و هیچ بازتابی بر سطح برانگیختگی شما، گرم بودن شریک زندگی یا جذابیت جنسی شما ندارد. در این مورد، یک روان کننده ملایم که با بدن شما و همسرتان مهربان است، این تجربه را بهبود می بخشد و آن را برای هر دوی شما لذت بخش تر می کند.

اگر در حین رابطه جنسی احساس ناراحتی نکردم، آیا همچنان می توانم از روان کننده استفاده کنم؟
بزرگ، لوبی، بله. روان کننده برای به حداقل رساندن اصطکاک عالی است و همچنین می تواند برای افزایش برانگیختگی و تقویت احساسات در حین رابطه جنسی استفاده شود. ممکن است همیشه برای رابطه جنسی واژن ضروری نباشد، اما برای رابطه مقعدی ضروری است، زیرا مقعد روان کننده طبیعی خود را تولید نمی کند. صحبت واقعی: مقعد همچنین کانال بسیار محکم تری است، بنابراین باید از روان کننده زیادی استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر دو طرف اصطکاک یا حتی پارگی پوست را تجربه نمی کنند.

آیا می توانم از روان کننده با کاندوم استفاده کنم؟
اگر از کاندوم برای محافظت در برابر بیماری‌های مقاربتی و بارداری استفاده می‌کنید، باید روان‌کننده مناسب را برای استفاده در ترکیب با کاندوم خود انتخاب کنید. نوع روغنی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به نوع کاندوم مورد استفاده شما بستگی دارد:

کاندوم لاتکس
کاندوم‌های لاتکس محبوب‌ترین نوع کاندوم‌ها هستند و از آنجایی که از لاستیک طبیعی ساخته شده‌اند، باید مراقب نوع روان‌کننده‌ای باشید که با آن‌ها استفاده می‌کنید. هنگام استفاده از کاندوم های لاتکس از تمام روان کننده های روغنی خودداری کنید. این شامل روغن کودک، روغن نارگیل و وازلین می شود زیرا روغن می تواند لاتکس را تجزیه کند و باعث شکافتن یا شکستن آن شود و خطر بارداری و بیماری های مقاربتی را افزایش دهد. روان کننده مبتنی بر آب، ایمن ترین گزینه برای استفاده با کاندوم های لاتکس است، زیرا احتمال شکافتن کاندوم را به حداقل می رساند و همچنین تمیز کردن آن پس از آن، بدون از دست دادن هیچ گونه لغزنده، بسیار آسان تر است. ما روان کننده HANX خود را توسعه دادیم تا تا حد امکان به pH واژن نزدیک شود تا از تحریک یا عفونت برفک ناشی از بسیاری از روان کننده های مملو از گلیسیرین در بازار جلوگیری شود.


کاندوم های غیر لاتکس
اگر از کاندوم های غیر لاتکس استفاده می کنید، پشت جعبه را بررسی کنید تا ببینید کاندوم ها از چه چیزی ساخته شده اند. اگر پلی ایزوپرن است، یک لاستیک مصنوعی، باید از استفاده از روان کننده های مبتنی بر روغن نیز اجتناب کنید، زیرا پلی ایزوپرن با روغن به همان روشی واکنش می دهد که لاتکس طبیعی واکنش نشان می دهد - مانند تیم HANX که به Red (نسخه تیلور) گوش می دهد، شروع به خراب شدن می کند. . از روان کننده های مبتنی بر آب یا سیلیکون شکایت کنید.

اگر کاندوم انتخابی شما از پلی اورتان ساخته شده باشد، استفاده از روان کننده های روغنی، پایه آب یا سیلیکونی بی خطر است. در حالی که روان کننده های مبتنی بر سیلیکون می توانند بیشتر از روان کننده های مبتنی بر آب دوام بیاورند، اما می توانند برای افرادی که پوست حساسی دارند و بزرگ هستند تحریک کننده باشند: آنها به اسباب بازی های جنسی سیلیکونی آسیب می رسانند. به هر قیمتی از آن حس محافظت کنید!

استفاده از کدام روان کننده با همه کاندوم ها بی خطر است؟
اگر مطمئن نیستید که کاندوم شما از چه چیزی ساخته شده است، همیشه یک روان کننده مبتنی بر آب انتخاب کنید تا از آن مطمئن باشید. این با همه کاندوم ها و اسباب بازی های جنسی سازگار است و به طور کلی با بدن مهربان تر است. بر خلاف روان کننده های مبتنی بر روغن که می توانند باکتری ها را در داخل و اطراف اندام تناسلی به دام بیندازند، روان کننده های مبتنی بر آب نیز کمتر باعث ایجاد عفونت می شوند.

زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله

قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا

خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

  انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما